torstai 19. elokuuta 2010

Otson lukupiirin kuulumisia

Otso täällä terve! En tie olenko muistanut kertoo että mulla on sellainen lukupiiriharrastus? Se on sellaista että käsitellään erilaisia kirjoja joita tuo Riikka valitsee. Käsittelyssä on ollut ainakin Tuire Kaimion Pennun kasvatus ja toi Jan Fennellin Kuuntelen koiraani. Noi molemmat mää olen käsitellyt mun lukupiirissäni aika lailla juurta jaksaen. Välillä on ollut hiukan kevyempää materiaalia, kuten vaiks sanomalehtiä.

Viime aikoina toi lukupiirijuttu on ollut hiukka vähemmällä kun täällä on tehty remonttia jota mun on täytynyt valvoa; se onkin ollut aika rankkaa puuhaa ja olen joutunut ottamaan aika paljon kauneusunia. Mutta viime viikolla saatiin toi remppa valmiiksi niin mulla on taas aikaa harrastaa. Ja oon sillain aika hyvin kouluttanut tuon emännän, että se heti toi mulle uutta materiaalia lukupiiriin käsiteltäväksi. 


Toi oli aikalailla tollanen perusteos, loppuosa oli hiukka sellainen repivä jos tiedätte mitä tarkoitan. Riikka hoki lukupiirikäsittelyn jälkeen vaan jotain "se oli kirjaston", mutta en mää tiedä mitä se sitten meinaa. Tällaisena pitkän linjan kirjapiiriharrastajana voisin ihan emännälle kertoo, että ei ne "kirjaston" tuotteet sen kummemmalta tunnu kuin ne aiemmatkaan, että sikäli oli hukkainvestointi se. Kuullaan taas kaverit ja laittakaahan kirjavinkkejä tulemaan!

2 kommenttia:

Jenni-täti kirjoitti...

Hyvin koulutettu palvelusväki on kyllä kultaakin kalliimpaa, joten onnittelut Otsolle kovan työn onnistumisesta! ;D
Onnea myös kirjaharrastukseen, lukeminenhan on todella kehittävääkin! :D

ps.Bloginne on kyllä riemastuttava!:)

Riikka kirjoitti...

Kiitos, kiitos! Tällaisen palvelusväkeen kuuluvan bloginpitäjän eloa riemastuttaa aina kun joku kommentoi :-) Otson kirjapiiriharrastukselle yritetään nyt tehdä stoppi, katsotaan miten pitkäksi aikaa se tällä kertaa onnistuu...